31# 1942 Classic 18.

Nyní hudba na pozadí hry. Velmi dobrý zdroj na hudbu a další je opengameart.org, kde je i balik NES Shooter Music, který se naprosto hodí k tomuto stylu hry. Vytvoříme si novou složku Music a dáme do ni skladbu podle našeho výběru. Přepneme se do scény Menu. V hierarchii si vytvoříme prázdný herní objekt a dáme mu jméno music. Na ni pak z Assets přetáhneme hudbu. Tím se nám přidá Component  Audio Source, ve kterém zaškrtneme “Loop”.

Nyní musíme udělat, aby se hudba přechodem na další scénu nezničila a zůstala hrát dál. Pokud by jsme ji umístili do každé scény, začne hrát od začátku po každém přechodu mezi scénami. Proto přidáme k Music další Component a to script s názvem “Music”. Ten si otevřeme ve Visual Studiu.

Budeme používat systém Singleton, který jsme již používali u skóre v block breakeru. Napřed změníme start na awake, aby se spustil jako první před ostatními funkcemi a bude nám volat funkci SetUpSingleton(). Ta bude private void.

Nyní pokud máme pouze jeden objekt music ho udělat nezničitelný po načtení další scény, pokud máme víc než jeden musíme jeden zničit.

Hotovo.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share This