29# 1942 Classic 16.

Dnes, zvuky! Ano konečně přidáme hře zvukové efekty. Budeme potřebovat 4, střelba hráče, střelba nepřátel, zničení nepřítele a hráče. Můžete si stáhnout balík zvuků od Kenney, nebo si můžete najít nějaké zvukové assety v obchode, na internetu a nebo ještě lépe si můžete nahrát nějaké vlastní.

Uděláme si složku Audio a do ni si dáme zvuky, které budeme chtít používat. Otevřeme si Enemy.cs a najdeme kde ničíme objekt. Před chvílí jsme tam dopisovali spuštění animace exploze a nyní ještě přidáme zvuk. Použijeme k tomu PlayClipAtPoint. Protože původní objekt bude zničený a tak nemůže přehrávat zvuk. PlayClipAtPoint vyžaduje zvuk, pozici kde ji přehrát ve 3D a hlasitost. Zvuk musíme připojit přes serializované pole a také přes serializované pole budeme nastavovat hlasitost ( od 0 – 1).

Úplně stejným způsobem uděláme zbytek zvuků.

Enemy.cs

Player.cs

Nyní uložíme, přepneme do Unity a ke všem prefab Enemy připojíme zvuk exploze a střelby (inspektor). To samé uděláme i pro hráče. A máme hotovo!

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share This