16# 1942 Classic 3.

Čeká nás velmi krátká lekce, kterou dořešíme poslední problém se střelbou. Když střílíme, vytváříme objekty, které se nám budou do nekonečna hromadit, putovat dál a to by nám rozhodně mohlo způsobit v budoucnu problémy.  Proto si vytvoříme prázdný objekt, který za hranicí obrazovky bude ničit střely. Dostane jméno Shredder a připojíme component Box Colider 2D. V Inspektoru upravíme collider (Edit Collider) a upravíme ho tak aby s odstupem zakrýval horní okraj herního plochy. Může přesahovat není to něco co by vadilo.

Když už mohou věci do Shredderu nabourat, můžeme i pomocí toho spouštět script. Změníme Box Collider na Trigger (Zaškrtneme Is Trigger v Inspektoru) a přidáme Component, script se jménem Shredder. Otevřeme si ho ve Visual Studiu a můžeme odstranit Start() i Update(). Budeme potřebovat pouze OnTriggerEnter2D, které bude dávat destroy na objekt, který se srazil se shredderem.

Jako poslední co musíme udělat dát kolize střelám, protože ty zatím existují mimo hmotnou realitu hry. Já jsem si vybral LaserRed03, který má tvar odpovídající kapsli, proto použiji Capsule collider, který by měl od začátku fungovat. Collider aplikujete přímo na Prefab střel.

Hotovo, opraveno a optimalizováno.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share This